2014. november 10., hétfő

Massa a harmadik lett!

A hazai versenyét dobogón záró Felipe Massa elmondása szerint büntetését követően attól félt, hogy bokszutcai gyorshajtása miatt lecsúszik a dobogóról. A Williams versenyzőjénél csak a két Mercedes volt gyorsabb Interlagosban, így végül az is belefért, hogy a sebességhatár túllépése miatt öt másodpercre megbüntették, amit második kiállása során töltött le. Massára legfeljebb csapattársa lehetett volna veszélyes, de Bottas több apró nehézséggel szembesült, így végül is a brazil magabiztosan szerezte meg idei második dobogós helyezését.
Massa két rossz kiállással is harmadik lett
„Elképesztő verseny volt, minden megtörtént ma, ami csak megtörténhetett” – mondta Massa a verseny után. „Nagyon boldog vagyok, eltekintve a hibámtól. Problémám adódott az első kiállásnál, amikor beérkeztem, megnyomtam a szabályozó gombját, de nem működött. Azt hittem, hogy ezzel elveszítettem a dobogót, hiszen öt másodpercre megbüntettek.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése