2014. november 23., vasárnap

Massa: Azt gondoltam, megnyerhetem az Abu Dhabi Nagydíjat! Gratulálok Hamiltonnak.....

Felipe Massa minden tőle telhetőt megtett azért, hogy megnyerje az idei év utolsó futamát, de végül „csak” a második hely maradt számára. Valtteri Bottas, a Williams másik pilóta harmadik lett.

Felipe Massa
Felipe Massa
Felipe Massa
Először is gratulálok Lewisnak, teljesen megérdemelte a győzelmet. Nagyon szépen ment idén, így joggal illeti meg őt a bajnoki cím. A versenyem jobban alakult, mint amire előzetesen számítottam. A versenytempónk jobb volt, mint gondoltam és folyamatosan képesek voltunk a Mercedes tempójában haladni, vagy legalábbis közel hozzá.
10 körrel a futam vége előtt azt gondoltam, hogy megnyerhetem a futamot, mert a tempónk valóban remek volt, de a szuper-lágy gumik elfogytak az utolsó 4 körre, és már nem tudtam mit tenni. Lewis túl messze volt, és a végén már nem tudtam olyan tempókülönbséget autózni a kopott gumikon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése