Eleinte a helyszíni tudósítok sem tudták pontosan megmondani, mi is történhetett, később azonban a két csapat beszámolójából kiderült, a versenyzők félreértették egymást. A Williamsnél azt mondták, hogy Wolff éppen egy lassú kivezető körön volt, amikor brazil kollégája (tavaly még mindketten a grove-iaknál voltak tesztversenyzők) nagy sebességgel meg akarta előzni őt. A Saubernél mindeközben azt is elárulták, hogy Nasr a külső íven szeretett volna elmenni a Williams mellett, ám miközben Wolff a fékezéskor még nyitva hagyta neki a „kaput”, addig nem sokkal később mégis keresztezte az ő útját. A versenyzőnő Nasrnak azt mondta, nem vette őt észre a visszapillantóban.
A Sky Sports ugyanakkor azt írja, Wolff nem érzi felelősnek magát a történtekért, s a brit lap szerint Nasr tért át a versenyívre a féktávon, miután előtte külső íven próbálkozott a négyes fordulóból való kigyorsítást követően.
Akármelyikük is hibázott, csapataik dolgát semmiképp sem könnyítették meg. A gumifal közelében kikötő Saubernek a hírek szerint a jobb hátsó felfüggesztése, a hátsó szárnya és a váltója is megsérült, így ők ma már aligha folytathatják a munkát. A Williams mindeközben még vizsgálja a károkat, autójuknak az első része sérült meg.
Susie crash |
Wolff az ütközésig egyébként 83 kört teljesített, s a mezőny legszorgosabb tagja volt.
Forrás: Sky Sport, Auto Motor und Sport
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése